Recenze filmu Bohemian Rhapsody: Nudný životopisný film rozhodně nečekejte!

Kdo z nás by neznal legendární skupinu Queen a s ní i vynikajícího Freddieho Mercuryho? A právě o této skupině, především pak ale o Freddiem, pojednává film Bohemian Rhapsody. Že nepatříte mezi věrné fanoušky Queenů? To vůbec nevadí! Troufáme si říci, že film budete hltat i tak!

První věcí, které si všimnete, než vyrazíte na film do kina, bude pravděpodobně jeho délka. Ano, ta činí celých 134 minut, což je více než 2 hodiny. Leckdo si možná řekne, že Bohemian Rhapsody bude natahovaným životopisem, který vás po hodině a půl přestane bavit. Opak je však pravdou! Film vás vtáhne do děje a s největší pravděpodobností jej budete hltat od začátku až do konce. Zkrátka dobře – nudu opravdu nečekejte.

Rami Malek zahrál svoji roli naprosto perfektně.

Za tu nejlepší pasáž celého filmu rozhodně považujeme tu, kde je zobrazen vzniku hitu s názvem Bohemian Rhapsody. Průběh vytváření písně, komunikace s manažery…ano, bude to stát za to!

Stylizace koncertů ve filmu byla věrně kopírovala realitu

Kromě skvělého scénáře se můžete těšit také na perfektní výkon Ramiho Maleka, kterému role Freddieho Mercuryho jednoznačně sedla. Jeho herecký výkon je ohromný. Freddieho kopíruje tak věrně, že nad tím budete opravdu žasnout. To, co ve filmu předvedl, se opravdu nevidí každý den. Může se pak po zhlédnutí filmu ještě někdo divit tomu, že za hlavní roli získal Rami Oscara?

No posuďte sami, nevypadá jako Freddie Mercury?

Nutno zmínit, že Bohemian Rhapsody má samozřejmě i slabší momenty. Věrní fanoušci v něm možná najdou i drobné nesrovnalosti. Pravdou však zůstává, že představuje skvělou vzpomínku na legendární kapelu a především vynikajícího zpěváka, s jehož odchodem svět přišel o obrovský talent. Připomeňte si (nejenom) oblíbené hity této skupiny. Věřte, že času, který strávíte sledováním Bohemian Rhapsody, nebudete litovat!

Titulky ke stažení:

Litujeme, ale titulky zatím nebyly vytvořeny, vraťte se prosím později.